Hulp nodig?

Heb je vragen over de artikelen of het bestelproces of twijfel je over de juiste maat? Stuur dan even een whatsappje naar Cristel op 06-1299499. Bellen mag natuurlijk ook. Ze helpt je graag verder. Liever mailen? Stuur dan je bericht naar info@bella-webshop.nl.

Snel antwoord? Stuur een whatsapp


Reserveren

Woon je in de buurt of vind je het fijn om direct te passen? Kies dan bij het afronden van je bestelling voor 'ophalen in de winkel' en 'betalen bij afhalen'. Je zit dan nergens aan vast maar het gewenst artikel is dan wel voor je gereserveerd (max 5 dagen), zo voorkom je dat je misgrijpt. 

Verzending

Binnen Nederland is verzending gratis bij bestelling boven de €75. Bij bestelling tot dit bedrag rekenen we €4,95 verzendkosten. Verzending naar Belgie of Duitslang kost €8,95 ongeacht het bestelbedrag. Eventuele retourzending is voor eigen rekening. We streven ernaar op werkdagen binnen 12 uur na bestellen te verzenden. We verzenden via PostNL. Je ontvangt een track & trace code op het emailadres dat je tijdens het bestellen hebt ingevoerd. 


Retouren

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webshop zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, dien je het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking met ingevuld retourformulier aan ons te retourneren. Retourformulier kwijt? Neem even contact met ons op per mail (info@bella-webshop.nl) of telefonisch/whatsapp (o6-12994991). Na ontvangst in goede orde zullen wij vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen terugstorten of ontvang je via Klarna een aangepaste factuur in het geval je voor achteraf betalen had gekozen. 

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Retouradres: Slotlaan 162 | 3701 GS Zeist

Het is ook mogelijk om een bestelling in de winkel te retourneren of om te ruilen. 

Ruilen

Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@bella-webshop.nl of 06-12994991. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

LET GOED OP OF JE DAADWERKELIJK BIJ DEZE WEBSHOP HEBT BESTELD, WE KRIJGEN REGELMATIG PAKJES VAN SITES MET EEN VERGELIJKBARE NAAM. DEZE KUNNEN DOOR ONS NIET VERWERKT OF KOSTELOOS TERUGGESTUURD WORDEN.

 


Klacht

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of dat je een klacht over een geleverd product hebt. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bella-webshop.nl of langs te komen in de winkel (klik hier voor adres en openingstijden). Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2019 - 2024 bella mode en meer | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel